vineri, 27 aprilie 2012

Lepșe.

Am primit lepșele de la Andreea, abia acum mi-a venit inspiratia ca sa le fac. Multumesc Andreea.:*.!
I. 5 lucruri/persoane  care ma scot din sarite:
-Cei care te acuza pe nedrept.! Wtf? Vreau dovezi.!
-Sportul. Il detest.
-Fițoșii. Nu ii suport.
-Cand treci pe strada si unii incep sa rada de tine. Nici macar nu ma cunosc.
-Și.....Sa fiu singura din clasa care face tema, si exact atunci nu o verifica profii.:))
2. 5 lucruri/persoane care ma calmeaza cand sunt suparata:
-Sa ma plimb.
-Sa ascult muzica. 
-Sa vorbesc cu cei care imi sunt prieteni.
-Sa citesc.
-Sa scriu o poveste.!
3.5 motive pentru care iubesc iarna:
-Zapadăăă.
-Cadouri.
-Sarbatorile.
-Facem reuniuni de familie. Mereu sunt amuzante=)).
-Mancare multa?:D
4. 5 motive pentru care vreau sa vina vara:
-Vacanta.
-Pot sa stau afara pana la 12.
-Excursiii.
-Hmmm....Vreau sa vina vara pentru ca va fi cald.
-Fustite. Vreau sa port fustite:)).
5.5 dorinte/lucruri care vreau sa se implineasca in acest an:

-Sa vad daca exista si un baiat mai ”bun”.
-Sa iau nota mare la examen.
-Sa castig un concurs care urmeaza.
-Sa ma intalnesc cu cineva pe care nu l-am mai vazut de multttt timp.
-Sa fiu sanatoasa, nu?


Apoi, o leapșă muzicală.

1.Care este solistul vostru favorit din Romania? Dar din strainatate?
Pai din tara, hmmm...Andra. Si din strainatate: Pai..imi vine in minte: Sean Paul.
2.Care este trupa favorita de la noi? Dar din afara?
De la noi: Voltaj:D. Si din afara: 2ne1-trupa descoperita cu ajutorul lui Tadotakii.
3. Care vi se pare a fi de-a lungul timpului cea mai slaba (ca sa nu zic proasta) trupa muzicala de la noi? Dar din afara?
Nu imi dau cu parerea. Poate ma dau astia in judecata.:))
4. Ati fost vreodata fanul vreunei trupe? Daca da, al carei trupe? Povestiti un pic despre ceea ce insemna pentru voi sa va numiti fan adevarat.
Nu nu am fost si nici nu vreau sa fiu fan. 
5.Enumerati 3 trupe de la noi care v-au facut sa simtiti tineretea, distractia, buna dispozitie, s.a.(in afara de trupa preferata).
Simplu, Voltaj si Fara Zahar.
6. O trupa care a evoluat si inca nu a “murit” de la origini pana in prezent…
Simplu?
7.Care este ultima melodie pe care ati ascultat-o?
Innocence- Avril Lavingne.
8.La ce concert ati fost ultima data? Al carei trupe?.
Mmmm. M-ai barat la intrebarea asta.:))
9.Ce artist strain v-ar placea sa mai concerteze in Romania? (in afara de cel preferat).
Rihanna.
10. “Fredonati” (scriind) o piesa care va vine acum in minte! 
Say goodbye.!
As we dance with the devil tonightt.!


Urmatoarea leapsa consta in scrierea a minim 3 dorinte .. neimplinite.

Pai....: 
1.Mi-as  dori ca toata familia mea sa fie sanatoasa. Pentru ca nu e.
2. Mi-as dori sa am mai mult timp pentru mine. Deocamdata nu prea am. Intre scoala si casa sunt prinsa la mijloc. Si asta e tot din cauza mea. Baka me.!
3. Ca si Andreea, mi-ar placea sa ma indragostesc. Sa gasesc acea jumatate care lipseste.


Si ultima leapsa e o leapsa a iubirii.
1.Din punctul tau de vedere ce inseamna a fi indragostit?
Pai sa simti ca orice ai face , cineva e acolo pentru a te proteja , pentru a te ajuta pentru a-ti impartasi sentimentele. Sa fii...Happy.

2.2.Atunci cand esti indragostit/a, cat esti dispus sa lasi de la tine ca relatia sa mearga?

Greu de spus. Pai as lasa atata cat trebuie. Ca daca ala ma inseala , cred ca nu am sa ii zic:,, Pui lasa ca trece. Ai fost slab...”. Am  mai vazut si scene din astea.=)).

3..Ce conteaza mai mult pentru tine intr-o relatie, vorbele sau faptele?

Pai , cred ca faptele, nu? Ca asta e ce vrea oricine, vorbe nu fapte.! Acta non verba.!

4.In momentul cand te aflii intr-o relatie, pana unde ajunge gelozia ta?Pe o scara de la 1 la 10?

Daca am dovezi, poate sa se mute in alt oras din partea mea. Daca nu si e doar o presimtire cred ca pana pe la 4....
5.Cum reactionezi cand vezi o alta fata flirtand cu iubitul tau?
Asta ar fi amuzant. Pai as merge la ei, si i-as spune fetei:,, Fa pasi. Nu e pentru tine.”. Dupa ce pleca ii dau o palma iubitului , asa ca sa ma simt eu bine si apoi ii spun sa faca ce o vrea.!

6.Care este din punctul tau de vedere cel mai romantic loc pentru a avea parte de  primul sarut?

Aici gandesc la fel ca Andreea, undeva in ploaie unde sa fim numai noi doi.! Ahh, ce vis.!

7.Dar prima noapte de dragoste?

No answer. Sincer, nu stiu...Nu m-am gandit niciodata.
8.Care ar fi cea mai buna locatie pentru o escapada cu iubirea vietii tale?

In Dubai.


Gata. Inca o data, multumesc Andreea:*.! Nu am mai scris de cine sunt facute, sper sa nu se supere fetele, dar nu mai am timp.:-ss.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu