marți, 1 mai 2012

Devil kiss- Capitolul 13.

Puțină lume e interesată așa că voi spune asta scurt si repede. Mai sunt doar două capitole din fic(cu tot cu acesta) ...Oricum nu a ieșit nimic bun, nu? Nici nu stiu de ce il mai postez....dar în fine, spor la citit celor care chiar il citesc.! 

Apoi cel de-al treilea inger si-a desfacut si el aripile si a lovit baiatul pana acesta a disparut.
-Ce sunteti voi? Am tipat.
-Demonii sunt rai. Mi-a spus Lolli coborand pe pamant. Ai vazut ce ti-a facut Sebastian tie?
-Eu....Atunci mi-am dat seama. Nu o sa mai plang dupa Sebastian. Am plecat de acolo. Doua lacrimi s-au scurs usor pe obrazul meu. Am intrat intr-o sala de clasa goala si am inceput sa plang. Deodata am auzit usa izbindu-se. Era Dustin.
-Ema, ce se intampla?
-Pai, ce sa se intample? Nimic. Am spus incercand sa imi sterg lacrimile.
-Ema, stiu ce a fost intre tine si Sebastian. Nu incerca sa te ascunzi. A spus magaindu-ma pe par. I-am dat peste mana. In acel moment s-a uitat uimit la mine.
-Ema, ce se intampla?
-Ce se intampla? Toti vreti ceva de la mine. Imi dati sperante si apoi plecati. Stii ce? Nu am nevoie de el, sau de tine. Nu am nevoie de nimeni. Am iesit din clasa si am coborat scarile, gandindu-ma sa iau putin aer. Locul de acolo era asa frumos.M-am asezat pe iarba si am inceput sa privesc cerul. Deodata am inceput sa ametesc . Vedeam negru in fata ochilor. Am incercat sa ma ridic pe picioare dar am cazut. Cineva m-a prins in acel moment. Am intors capul speriata. Era un barbat cu parul rosu ca focul. M-am uitat in ochii lui si am lesinat. Apoi m-am trezit intr-o incapere neagra, mare si...goala? Am incercat sa ma ridic in picioare, dar am cazut la pamant.
-Deci, tu esti faimoasa Ema, nu? A spus o voce necunoscuta.
-Faimoasa? Du-te naibii. Cine esti, si ce vrei?
-Vai, vai. Deodata a iesit din umbra. Era acelasi barbat cu parul rosu de la scoala. Avea o privire plina de ura. Avea ochii verzi. Arata ca un print, dar totusi imi era frica de el.
-Ce vrei de la mine?
-Vreau sa stiu cine i-a innebunit pe Dustin, Matt si Sebastian.
-Ce? Am spus nedumerita.
-Prostii astia sunt indragostiti de tine. Esti o fata asa de speciala? A spus apropiindu-se de mine.
-Lasa-ma. Am spus lovindu-l peste fata. M-a apucat de mana si a inceput sa rada.
-Nu e de mirare ca Dustin e indragostit de tine. De fapt indragostit intre ghilimele. Doar te foloseste. Tu esti cel mai puternic inger se pare. Si asta e ceea ce vrea Dustin: Putere.
-Lasa-ma in pace. Du-te invartindu-te cu tot cu Dustin al tau.!
Apoi m-a muscat de mana. Il priveam. L-am vazut, cum si-a infipt coltii in mana mea. Am inceput sa tip. Durea. Chiar durea.
-Acum inteleg de ce Matt te vrea. Sangele tau e de o calitate rara. A spus zambind.
-Da-te de pe mine. Am spus incercand sa il lovesc.
-Nu incerca nimic. Eu sunt un vampir de Clasa Generala. Sunt mai puternic decat toti la un loc. Dar totusi de ce te vrea Sebastian?
-Eu nu am nevoie de nimeni. Acum da-mi drumul.! Esti idiot sau ce?
-Nu iti voi da drumul. Vreau sa ma mai bucur de sangele tau. O singura picatura e suficienta pentru a-mi satisface setea. Pana atunci, am de gand sa te fac a mea.
-A ta si dupa ce?  Am spus razand. Lasa-ma sa plec.

6 comentarii:

  1. Toti umbla dupa aceeasi fata.Unii vor sangele ei(Matt si tipul cu parul in flacari),altii vor "putere"(dustin) si altii...sunt indragostiti de ea:X(sebastian).Interesand capitol.Lucrurile devin din ce in ce mai nebune!:X

    RăspundețiȘtergere