joi, 5 aprilie 2012

Devil kiss - Capitolul 4.

Presupun, ca trebuia sa nu imi bat capul cu Sebastian, dar.....acela fusese primul meu sarut. Nu puteam sa trec asa de usor peste asta. Mi-am luat inima in dinti si am coborat scarile. Sebastian mi-a zambit sincer, eu insa am intors capul si am intrat in biblioteca. Vroiam sa vad daca e adevarat. Daca e adevarat ca demonii pot simti  ce simt oamenii sarutandu-i. Am citit toate cartile pe care le gasisem despre demoni, si totusi nicaieri nu zicea nimic despre asta. Totusi, nu intelegeam de ce sunt atatea carti cu demoni si vampiri in biblioteca noastra, care era foarte mare. M-am urcat pe o scara, pentru ca aveam carti cam pana pe la etajul unu al unui bloc, dar cand am vrut sa iau o carte am alunecat si am cazut. Am inchis ochii, sperand ca poate nu ma voi lovi prea tare. Totusi nu am simtit nimic. Am deschis ochii si l-am vazut pe Sebastian. Ma prinsese in brate. Eram foarte aproape unul de altul. Aproape ca era frumos, daca nu socoteam faptul ca era demon.
-Te rog, sa fii mai atenta Ema.
-Multumesc pentru ajutor. Am spus lasand capul in jos.Acum ma poti lasa jos.
Mi-a dat drumul si mi-a spus ca e aproape miezul noptii. I-am spus sa ma astepte un moment pentru a ma imbraca. Am urcat sus. Aveam un sentiment straniu.Mi-am pus din nou mana pe gat si eram speriata stiind ca aveam sa ma intalnesc cu EL. Am deschis usor dulapul. Am ales o rochie rosie.Nu stiu de ce am facut-o. Eu detestam rosul, dar totusi, acel barbat ma facea sa ma gandesc numai la rosu. M-am imbracat si am coborat din nou scarile. Sebastian ma astepta afara.

-Esti foarte frumoasa. Mi-a spus zambind siret.
-Mda, nu incerca sa pari amabil. Am spus sarcastica. Am mers usor pe strada. Ne-am dus in barul acela de pe strada Frozen, dar nu era nimeni acolo. Am mers dezamagita in parc, in acelasi loc, unde l-am intalnit pe el. Sebastian se asezase pe o banca si ma privea insistent. Dintr-o data semnele de pe gat au inceput sa ma usture. L-am vazut pe el, pe barbatul acela apropiindu-se de mine. 

-Tu, din nou? spuse zambind.
-Ce mi-ai facut? Am spus nervoasa. Semnele de pe gat ma usturau mai tare ca oricand.
-Oooo.Vad ca ti-ai luat si un demon dupa tine. Ma urasti atat de tare Ema?
-De unde imi stii numele? Am spus speriata.
-Coincidenta. Eu sunt Matt. Matt era si el un baiat. Nu barbat cum mi se paruse pana acum. Era brunet cu ochi caprui si vorbea politicos.
-De ce m-ai muscat? Am spus incepand sa tremur.
-De ce? pentru ca te iubesc.
-Ma ce? Am spus razand.
Sebastian s-a ridicat de pe banca si s-a asezat langa mine.
-Matt, de ce nu m-am transformat in vampir?
-Pentru ca nu am vrut.
-Sebastin, omoara-l.
Sebastian si el au inceput sa se lupte, iar la un moment dat, Matt l-a lovit pe Sebastian atat de tare incat a cazut la pamant sangerand.
-Nu vrei sa stii de ce au murit parintii tai, Ema?
-Tu stii cum au murit? Am spus curioasa.
-Vino maine noapte la aceasta adresa, SINGURA,si vei afla mai multe. Spunandu-mi acestea Matt a disparut.
Sebastian s-a ridicat, si am mers acasa. Era destul de ranit. Am luat niste pansamente si o carpa si l-am pus pe pat. L-am ingrijit, insa ma tot gandeam la Matt.Ma voi duce, am spus cu voce tare.
-Vei face o prostie ca asta? A spus Sebastian ridicandu-se.

7 comentarii:

  1. Incepe sa imi placa mult si de Matt.Acum nu mai stiu cu cine as vrea sa fie Ema:x
    Super capitolul, imi place povestea ta:*
    Next!

    RăspundețiȘtergere
  2. of...de ce ma pui sa aleg intre personajele mele favorite...dintre toate fiintele supranaturale mie imi plac cel mai mult VAMPIRII;sunt favoritii mei..apoi cand am mai citit am mai aflat si despre DEMONI...bineinteles ca si astia imi plac la nebunie.(bine ar mai fi si a treia categorie-ZEII,dar o lasam asa:)) )acum eu ce fac:( cum pot sa ma decid...deocamdata balanta atarna un pik mai mult pentru matt,dar dak face sebastian ceva sweet?eu ce fac?ce fac?cum pot alege:))
    hai cu urmatorul capitol:d

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))).Hi hi hi. Nu stiu pe cine alegeti. Dar vor mai veni personaje.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super capitol.;)
    Mi'ar placea sa ramana cu Sebastian..dar imi place si muult de Matt..imi da niste dubii..:)).
    Oricum, frumoasa poveste.
    Next ;].

    RăspundețiȘtergere
  5. Sebastian sau Matt.Dupa nume imi place mai mult matt dar sebastian are ochii verzi.:))
    Matt pare foarte misterios.
    Frumos capitol!:)

    RăspundețiȘtergere