duminică, 1 aprilie 2012

Capitolul 12- Imi pare rau.!

Am intrat in salon. Syo s-a intors repede.
-Ce mai vrei? a spus suparat.
M-am apropiat de el si i-am dat o palma.
-Cum poti face asa ceva? Nu conteaza cat de mult ma iubesti. E viata ta. Cum poti sa incerci sa ti-o iei?
-Tu chiar nu intelegi, nu? A spus zambind.
-Ce sa inteleg?
-Viata mea nu are sens fara tine. Daca nu esti a mea....totul e fara sens.
-Dar...eu...
-Nu stii cum m-am simtit cand am auzit ca esti indragostita de Kaoru.
-Eu...nu il iubesc pe Kaoru....am spus lasand capul in jos.
-Atunci de ce m-ai mintit?
-Nu vroiam sa fii un obstacol pentru tine.Imi pare rau.
Syo m-a luat de mana si m-a asezat pe pat.Era atat de frumos. L-am sarutat, si l-am tinut strans in brate.

-O sa ma ierti?
-Nu stiu. Dupa tot ce mi-ai facut...a spus Syo lasand capul in jos....
-Ai dreptate, imi pare rau.
Am vrut sa ma ridic dar el m-a prins de brat.
-Cum poti sa crezi ca nu o sa te iert?Te iubesc prea mult.
-Si eu te iubesc.
In acel moment au intrat baietii in salon.
-V-ati impacat? Au spus toti zambind.
-Da....am spus razand.
Dupa cateva zile, Syo a iesit din spital. Am mers amandoi acasa la el. Acolo locuiesc si acum. Si sunt fericita, implinita. Il iubesc, ma iubeste. Baietii sunt si ei fericiti, si ne intalnim mereu cu ei.
Cine zice ca dragostea nu exista? Exista. Dar nu trebuie sa o cauti tu. O lasi pe ea....sa te gaseasca.!
                                   
                                                       The END.
Ficul nou:)): Se va numi Devils Kiss. Daca sunteti de acord sa mai pun o poveste, va astept parerile, daca nu.....Ei asta este.=)).

8 comentarii:

  1. parca sunt trista ca s-a terminat povestea.....abia astept noua poveste;)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Cine zice ca dragostea nu exista? Exista. Dar nu trebuie sa o cauti tu. O lasi pe ea....sa te gaseasca.!"

    Genial!Mi-a placut foarte mult toata poveste si acest citat este genial pentru sfarsit:X:X:
    Vine repede cu inca o poveste ca de nu vin la tine si te bat:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai si isi cere voie..doar nu stie ca raspunsul e afirmativ...:))..Super povestea. Ultima propozitie...o adooor:X. Pwp scumpaa:*.

    RăspundețiȘtergere
  4. Suuupperr! Un sfarsit superrb, era de asteptat ca ceva sa se intample. Cred ca initiativa lui Kaoru de a se sinucide a facut-o pe Haruka sa realizeze cat de mult il iubea si cat a gresit. Noi asteptam cat mai repede urmatorul fic.

    P.S : Sa nu ne lasi sa asteptam prea mult. :*:*:d

    RăspundețiȘtergere