duminică, 1 aprilie 2012

Capitolul 11- Dragoste?

Capitolul asta, sper eu va fi mai palpitant. Vor mai fi doar 2 capitole din poveste(cu tot cu acesta), dupa care cum am promis voi incepe un nou fic.:D. Desigur daca voi sunteti de acord.:))
Syo incremenise. Cand am devenit eu asa de rea si de mincinoasa. A plecat de acolo,in fuga. Nu l-am urmat. Nu imi mai pasa. M-am dus spre Kaoru, dar am dat accidental peste Tamaki.(cel cu parul albastru).
-O..scuze...nu te-am vazut.
-Nu e nimic....Dar ce ai patit?
-Eu...nimic...
-Nimeni nu plange de la nimic. A spus zambind.
M-a strans in brate. In momentul acela, imi amintesc doar ca am inchis ochii, pentru ca ma simteam obosita. Apoi m-am trezit in bratele lui Kaoru.Mai erau in camera si Ren, Tamaki si Hikaru(cel care ma confundase cu prietena lui). Eram putin speriata. Toti se uitau speriati la mine si toti erau cu ochii in lacrimi.
-Ce se intampla? Am zis nedumerita.
-Haruka...a spus Kaoru foarte trist.
-Kaoru....ce se intampla?
-Pai.....noi...a spus Ren.
-Ce naiba? Imi zice si mie cineva ce se intampla?
-Syo....
Cand am auzit numele lui, m-am speriat.
-Ce s-a intamplat cu Syo?
-E la spital. A spus Hikaru, uitandu-se in alta parte.
-De ce e la spital.? Am zis nervoasa.
-A incercat sa se sinucida....
-Oo nuuu. E numai vina mea.
-Te ducem la spital. A spus Ren.
Am plecat cu totii la spital. Am intrat in salonul lui Syo. El se uita pe geam.Nu aveam curaj sa intru...
-Du-te mi-a spus Kaoru.
-Dar...eu....
-Haruka, cu totii te iubim. Dar Syo este prietenul nostru. Fiti fericiti, si aveti grija unul de altul.A spus Kaoru.
-Baietii...imi pare rau.
-Toti suntem indragostiti de tine, a spus Ren.
-Dar, eu...
-Stim, stim. A spus Kaoru. Tu il iubesti pe Syo. Noi o sa fim fericiti atata timp cat si tu vei fi fericita.
-Da....dar nu stiu daca Syo, ma va ierta...

Voi posta si finalul ca sa termin, si sper sa va placa.

5 comentarii: