joi, 19 iulie 2012

Capitolul VIII .

Am lipsit fara intentie...din nou . Dar am un motiv bun , si anume : Prison Break . Cel mai complex serial din cate am vazut vreodata . Mai am inca doua sezoane de vazut . Insa pana una alta , eu va mai aduc un capitol din poveste . Nu stiu cat de bun e , voi sa imi ziceti . : ) .Acum...poate are si niste scene +16 , inca nu stiu . :-?




***

Eram atat de aproape unul de altul . Ii puteam simti respiratia accelerata si bataile inimii. Mai ca mi se parea ca bietul Jared alergase cativa kilometrii. Insa, ma bucuram ca e langa mine , ca il pot simti , il pot atinge . Era un moment ce parea desprins dintr-o carte cu povesti , o carte de aceia pentru copii mici , pe care o citesti cu placere , stiind ca mereu va avea un final fericit . L-am impins pe Jared , in semn de ,,da-mi drumul” . Cu ochii mari , s-a departat usor de mine , si apoi mi-a spus :
-Stiu ca nu-ti convine ca voi sta cu tine . 
-Nu ma deranjeaza . Jared , uite , eu simt ceva pentru tine . Nu stiu inca ce e , si nici nu intentionez sa imi dau seama prea curand , insa poate faptul ca vom fi impreuna cateva zile ma va ajuta..
-Bine atunci. Avea un zambet viclean pe fata . Ceva de genul ,,de cand asteptam sa o aud”. Dar in fine. Jared era amabil si nu credeam ca imi va face ceva.....
M-am ridicat si m-am intors inchizand usa in spatele meu . Sam....ma intreb ce pune la cale. Ea nu ar fi plecat niciodata fara sa imi zica....Nu e genul ei . Pur si simplu nu era. Mi-am atintit privirea spre telefon si am format numarul tatei .
-Alo ? S-a auzit o voce batrana si ragusita de la celalalt capat al receptorului.
-Tata . Sunt eu , Bliss.
-Ce s-a intamplat scumpo ?
- Tata , e adevarat  ca vii aici , pentru cateva zile ?
- Da ...a urmat o pauza in care tata a tusit de cateva ori .
- Tata, te simti bine ?
-Da scumpo. Ne vedem intr-o saptamana. 
- Sam...Sam e bine ?
- Mhm...da, e bine.
Dupa asta, tata mi-a inchis pur si simplu . Ce se intampla cu toata lumea ? Doamne. De ce am impresia ca toata lumea imi ascunde ceva ? Sunt cumva o criminala in serie sau ceva de genul ?
Da....m-am indreptat spre dulap si am ales o rochie alba, lunga.Pana la urma , nu aveam sa plec nicaieri . Am coborat scarile si m-am asezat pe canapeaua din sufragerie . Imi era atat de somn . Parca nu mai dormisem de jumatate de an . Insa , odihna mea nu a durat mai mult de jumatate de minut. Am auzit parchetul  scartaind asa ca am ridicat capul si m-am uitat nedumerita in jur. Ciudat . Nu era nimeni . N-am dat importanta si m-am asezat inapoi pe canapea . Insa , din nou am auzit pasi apasati pe parchet. Gata , asta devenea enervant.
M-am ridicat si am inceput sa ma plimb prin casa. Am simtit doua maini calde in jurul taliei . Am intors capul si l-am vazut pe Jared in spatele meu .
-Ce faci ? 
-Te ajut sa-ti dai seama daca ma iubesti.
-Cum ma ajuta faptul ca m-ai prins de talie ?
-Asta nu ajuta . Ceea ce voi face dupa , va ajuta.
-Si ce anume vei...inainte sa pot termina fraza Jared m-a sarutat . In acel sarut inimile noastre pareau conectate . Avea buzele fine , calde , moi... Parea baiatul perfect . Parea .
L-am dat la o parte si i-am zis suparata :
- Uite , doar pentru ca ti-am spus ce ti-am spus asta nu inseamna ca poti sa te joci cu mine cum vrei,nu stiu cum sunt fetele cu care stai tu , dar eu nu sunt asa.
Inceteaza sa te mai joci cu mine , ca si cum as fi a ta! Nu sunt!
- Bliss, imi pare rau .
- Nu imi pasa . Stii cum facem de acum ? Nu vorbesti cu mine, iar eu nu vorbesc cu tine.  Mi se pare cel mai bine . : ) .
Am incercat sa plec insa Jared m-a prins de mana...


4 comentarii:

  1. uuuuuu...bietul jared!!!ma intreb ce se va intampla...........abia astept continuarea...

    RăspundețiȘtergere
  2. http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.ro/2012/08/leapsa-muzicalax.html leapsa>:d<

    RăspundețiȘtergere