vineri, 1 iunie 2012

Departe.!

Dati-mi in cap! Omorati-ma ca nu am venit cu urmatorul capitol. Imi pare rau. Dar am strans inspiratia care mi-a venit in maini, am strans-o ca sa nu scape si uite ca a fugitt....! Promit sa ca ma revansez.



Sunt aici. Departe de tine, de mine...de noi. Stai! Nu exista noi. Am uitat. Fanteziile ma depasesc. Te privesc de departe. Asta imi ajunge. Eu sunt invizibila. Asa a fost mereu. Nu ma vezi, desi am fost singura care te-a ajutat, care tipa la tine, pentru ca iti vroia binele, dar....nu stiu daca am facut bine.Te-am iubit, te-am urat. Mai conteaza? Drumurile noastre au fost mereu separate. Nu imi mai pasa. Si asa nu m-ai vazut decat ca pe ,, fata proasta” care iti cade la picioare ca toate celelalte. Nu ma intereseaza. Stai cu cine vrei.

* Dialog .*
Ea: Il iubesc!
Eu: Si ce?
Ea: Dar...si el a zis ca ma iubeste!
Eu: Si de asta s-a dus la alta dupa ce tu ai plecat, nu?
Ea: Eu....
Eu: Tu ce? De cate ori ai renuntat sub aceasta presiune?
* Simtind ca nu are unde sa mearga isi inchide ochii.S-a pierdut zambetul fara impuritati in cruzime?Stiu ca suntem doar existente trecatoare.Desi ranile nevazute imi devoreaza inima, gandul la tine nu inceteaza sa imi inunde inima.*.
Ea: Dar ce sa fac cu iubirea asta?
Eu: Dai-o cuiva care merita. Unui baiat care sa te aprecieze pentru ce esti, nu pentru cum arati. Unui baiat care se sa inroseasca cand il privesti. Un baiat caruia ii e frica sa spuna : Te iubesc, pentru ca nu vrea ca tu sa il urasti.
                                            ***
Incheiere:Chiar daca o tristete nesfarsita te va fura, inimile nu pot fi separate aici.Nu vreau sa parasesc umbrele , dar atata timp cat sunt cu tine nu imi mai pasa ce aduce ziua de maine.Am uitat  ca nu pot castiga doar aparandu-ma!Daca imi intorc privirea sunt doar vorbe vagi si glume seci.Din moment ce tu nu esti aici, pana si chipul tau dispare.



                                       ***
Si la final: Ea: De ce spui asta?

Eu: Pentru ca....
     * Puts on sunglasses*
               Pot!.:)

2 comentarii:

  1. Uneori nu e usor sa dai acea dragoste altui baiat.Sau poate ca e dar eu una stiu ca nu pot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, e dificil, dar cu vointa si....ei ce zic eu aici, asa e! E foarte greu.:(

      Ștergere