sâmbătă, 17 martie 2012

Capitolul 6- Vinovăție.

Uite ca azi apare mai devreme. Continuarea.
Intr-un final l-am prins de mana pe Syo. M-am apropiat de el si am vrut sa il iau in brate, dar m-a impins . Era foarte suparat si din cate am vazut, plangea.
-De ce? De ce si tu mi-ai facut asta? Credeam ca ma iubesti.....mi-a spus dezamagit.
-Dar, chiar te iubesc.! 
-Da, si de asta te sarutai cu Kaoru ,nu?
-El m-a sarutat, am incercat sa il opresc, dar nu am putut.
Syo a plecat imediat. Am fugit in camera mea. Era numai vina mea. Syo era primul baiat pe care chiar il iubeam, nu vroiam sa il pierd....Dar faptul era deja consumat. Ma simteam oribil. Am iesit repede din camera si am dat peste Ren( Stiti voi, baiatul pe care il iubeau toate fetele din scoala).
-Am auzit de ce s-a intamplat. Se vede ca nu stii ce s-a intamplat in trecut intre Kaoru si Syo.
-Nu....Ce s-a intamplat?
Ren mi-a spus sa mergem afara, unde ne-am asezat pe o banca si a inceput sa imi spuna:
-Syo a mai fost in trecut indragostit de o singura fata. O iubea mai mult ca orice. Kaoru era si el indragostit de ea. Intr-o seara s-a asigurat ca Syo o sa il vada cand o saruta pe prietena lui si....Iti poti da seama ce s-a intamplat.....Syo a fost distrus......Dupa ce am auzit asta i-am multimit lui Ren si am plecat plangand. Nu vroiam sa fiu cea care il distrugea pe Syo. Mai ales ca il iubeam.....M-am dus in fata lacului. L-am privit si fara sa imi dau seama am sarit in el. Eram toata rece. Nu mai vroiam sa simt nimic. Doar sa mor. Deodata insa doua maini reci m-au ridicat din apa. M-am trezit intr-o camera. Totul era alb in jur.....Am vazut doar o umbra vaga care se plimba prin camera.
-Ce e cu tine? Cum ti-a venit in cap asa ceva? Mi-a spus cineva suparat. Era Syo, ii recunosteam vocea oriunde.
-Credeam ca nu iti pasa ce fac eu...
-Nu vorbi asa. Eu te iubesc. Dar se pare ca tu nu.
-Ce pot sa fac ca sa iti dovedesc ca spun adevarul?
-Doar stai cu mine in noaptea asta....Mi-a spus cu ochii in lacrimi. S-a asezat langa mine si m-a sarutat.....:)


Daca vad interes maine pun continuarea.:);;).




6 comentarii: