joi, 2 februarie 2012

Compasul in 7 culori- Capitolul II-O noua melodie.

Ok...Acum eram destul de speriata. Poate atat de speriata incat nu vroiam sa ma intorc si sa vad cine ma prinsese. Intr-un final am intors capul timid, facand ochii mari ca nu cumva sa pierd vreun detaliu al ,,eroului”. Era si el blond. Purta o palarie de care avea agatata o pana verde . Avea ochii negri.
-Te simti bine? a spus cu o voce calma.
-Da! am spus in timp ce ii dadeam mainile jos de pe mine.
-Nici sa nu te gandesti! A spus cineva nervos din spate.Era el. Baiatul acela care ma ajutase si el in prima zi.
-M..Multumesc pentru ajutor.! Eu sunt Haruka.!
-Nu e nevoie sa imi multumesti. Eu sunt Ren.
-Scuze , dar ce vroiai sa spui  prin ”Nici sa nu te gandesti”?
-Nu vreau ca Syo(Cred ca se referea la baiatul care m-a prins) sa se uite la tine. Deja am pus eu ochii pe tine.
-Syo, multumesc ca m-ai ajutat. Sunt cam impiedicata.
-Nu-i nimic. Ai grija de tine! Spuse in timp ce se departa de mine.
Am plecat repede in camera mea. De ce sareau toti pe mine? In fine. A doua zi m-am prezentat la prima ora.Profesoara ne-a spus ca trebuie sa facem echipe de cate doi, si sa compunem un cantec, pentru a putea continua cursul.Perechile au fost facute de ea: Spre fericirea mea eram cu Kaoru.
-Ne vom descurca.! spuse in timp ce ma lua de mana.
Profesoara il intrerupse spunand ca vom asculta cel mai bun cantec de anul trecut. 
-La pian va acompania.....Haruka! A spus profesoara.
M-am speriat dar m-am indreptat usor spre pianul mare din spatele clasei. Am vazut partitura dar nu intelegeam nimic. Stiam sa cant la pian dar nu sa citesc si notele. Ma uitam parca speriata auzind voci din clasa care spuneau:,,Cum de a intrat daca nu stie sa cante”? ,,Cred ca a intrat cu relatii”. Am iesit din clasa plangand si m-am dus la lacul din fata scolii. Aveau dreptate ..Ce vroiam sa fac? Nu stiam nimic. O mana care mi-a magaiat usor fata m-a trezit din vis. Era Kaoru. Mi-a luat usor mana si mi-a spus:
-Eu am incredere in tine. Stiu ca poti sa o faci.
S-a asezat langa mine, si mi-a spus sa incercam sa compunem piesa. Nu  aveam idei dar uitandu-ma la el, parca imi veneau in cap diferite  ganduri.
 Va fi cea mai tare melodie ! Mi-am spus.


P.S.: Voi pune in urmatoarea postare si cantecul. Sper sa va placa:x.!





3 comentarii: