sâmbătă, 3 decembrie 2011

Sambata seara.! Plictiseala:-j.

Vine o vreme in viata cand ne intrebam cu totii ce scop aveam noi pe acest pamant..De ce noi avem viata asta si altii o au toata in ,,roz,,? Poate ca nu vom sti niciodata raspunsul la intrebarea asta.;;) insa putem sa avem incredere in noi...si sa zicem,, Pot sa fac asta,,...Sunt cel mai bun! Chiar daca viata ne mai da cate o palma..cateodata una mai dureroasa ca alta recunosc trebuie sa avem incredere in noi .

      Am si eu cateva intrebari: Se uita cineva la anime?
                                              Daca da ..care va plac:)?
    

3 comentarii:

  1. Într-adevăr...Of! Plictiseala asta . :( Ai spus frumos acolo :"Chiar dacă viaţa ne mai dă câte o palmă." Mi-a plăcut ! :))) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Anime :X:X:X Da, eu ma uit si le adooooor :X Imi plac nespus de mult Kilari ( sper ca am scris bine ),Mew Mew Power, Naruto (care a fost si primul meu anime) si Nana.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu "practic aceasta meserie" de a ma uita la anime, pe care le iubesc:X..mi'au placut muuuuulte si inca imi mai plax:X...exemple ar fi: Fairy Tail, Chrono Crusade, Hakuoki, Hell Girl, Kaichou wa Maid-sama, Guilty Crown, Star Driver, Vampire Knight, Kiddy Grade, Avatar. The last airbendet, Kaleido Star ... si multe altele:))

    RăspundețiȘtergere