sâmbătă, 15 februarie 2014

Opinia mea despre Valentines-Day.

Da, probabil fac parte din acel milion de oameni care nu e tocmai pro V-day. De ce ?
1. Daca cineva vrea sa iti demonstreze ca te iubeste, poate sa o faca si in celelalte 364 de zile ale anului.
2.Postarile de pe Facebook cu : ,,Super mega iubitul meu mi-a adus acest super mega cadouu.'' Ok, ma bucur pentru astfel de fete norocoase, chiar ma bucur, dar exagerati. Faptul ca iti aduce o cutie de bomboane de V-day nu inseamna ca tine la tine.
3.V-day e cel mai prost moment sa ii spui cuiva ca il/o placi. De ce ? Probabil a mai primit o serie de declaratii inainte.

E foarte bine daca esti indragostit, e chiar fantastic. Si eu chiar ma bucur pentru indragostiti,dar daca postati non-stop faptul ca iubitul tau ti-a dat o floare si o bomboana, esti cam depasita de situatie.

In alta ordine de idei, am 5 intrebari pe care oamenii gelosi le pun cel mai des :

1. Esti plecat cu treburi prin oras, esti super ocupat si pur si simplu nu auzi telefonul .
El/Ea : Cum adica nu ai auzit telefonul ? Ia uite ce tare suna. Erai cu altul/alta, nu-i asa ?




2.Trimiti niste sms-uri mai intime unui prieten/prietene, pe care ai prefera ca iubitul/a sa nu le vada.
El/Ea : A, stiam eu,din totdeauna ai vrut sa fii cu el/ea ! Ma inseli! N-ai incredere in mine? 


3.Iesi in oras cu amicii. 
El/ea : Cu cine esti? Cat stai ? Ii cunosc ? De ce nu petreci timp cu mine in loc de ei ?Ma inseli ?

4.Apreciezi un coleg/colega pentru felul cum arata .
El/Ea: A da?  Mereu te uiti dupa altii/altele! Ma inseli cu el/ea, sunt singur/a!

5.Iesi pe strada imbracat foarte elegant, atragi toate privirile.
El/Ea: Te-ai imbracat asa ca sa te dai la el/ea ? Stiam eu.Nu trebuia sa iti cumpar hainele astea .

Gelozia e buna, dar in cantitati mici. Prea multa, face rau la creier....O seara faina sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu