vineri, 13 ianuarie 2012

Orpheus.!

Gravat in inima mea,Primul impact, prima bataie a sufletului. Orasul tremura in liniste: Unde s-a dus cantecul imprimat in amintirile noastre?...La sfarsitul, labirintului fara sfarsit(:D). Crede doar, lipseste doar. Ce iti doresti acum? Salveaza-ti sufletul, Desi stiu ca suntem despartiti.:( Asculta-mi aripile in aceasta noapte. Sub cer suntem unul. Steaua ce arde vesnic, pentru ca nu suntem singuri. Cantecul tau de dragoste distant, isi ia zblorul. Ai incredere in ziua stralucitoare, In bataia inimii venita din dragostea noastra neconditionata. Vom avea un vis inocent.! Simte-ma , atinge-ma.! Bataia inimii mele este viitorul! Catre lumea unde se ivesc zorii, Steaua lui Orfeu rasuna:)!!

Poate nu veti intelege foarte bine aceasta postare. Dar daca cititi incet si calm veti descoperi magia. Nu ma intrebati de unde mi-a venit...pur si simplu am scris-o. Am sa mai pun postari de acest gen...Sper sa va placa.:)...Ma gandeam sa particip cu ea la un concurs...voi ce credeti:)?

5 comentarii:

  1. Da,ar trebui sa participi la concurs .Este foarte faina :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Saru-mana fetele:)).! Ma mai gandesc :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Postările cele mai reușite sint atunci când scrii din inimiă, și asta întrece orice concurs. Ai încredere în tine.
    There can be miracles when you believe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Exerseaza si vei scoate ce este mai frumos. Mult succes in continuare:)!

    RăspundețiȘtergere