duminică, 18 martie 2012

Capitolul 7- Un moment.

Chiar daca doar 2 persoane sunt interesate, pentru ele pun continuarea.:)
M-a sarutat. Chiar m-a sarutat. Syo ma iertase, sau doar vroia sa fie simpatic? Ma durea corpul asa de tare si totusi el ma incalzea. Vroiam doar sa fie aproape de mine, chiar daca va fi doar pentru o noapte. O ultima noapte. Il vroiam acolo, sa il simt, sa il ating si sa il strang in brate. Doar un moment de fericire, atat mai vroiam. 
-La ce te gandesti? Mi-a spus uitandu-se la mine cu ochi mari.
-La tine, la mine si la noi.
-Nu mai exista ”noi”. Mi-a spus suparat uitandu-se in jos.
-De ce sa nu mai existe? Din cauza unei prostii? Un lucru ce a durat doar un moment?
-Uite ce e, eu chiar te iubesc, dar nu vreau sa se mai repete istorioare in care Syo sufera si ramane singur in timp ce Kaoru rade de el.
-Uite Syo, nu imi pasa de Kaoru sau de oricine altcineva. Mie imi pasa doar de tine, te vreau doar pentru mine, dar daca tu crezi ca eu te fac sa suferi poate ar fi mai bine sa ne despartim...Dar inainte sa spui ceva afla ca ai pierdt-o pe singura persoana care tinea cu adevarat la tine...
Chiar daca simteam o durere insuportabila,m-am ridicat si am iesit din camera. Am mers la director care a sunat-o pe mama si m-a dus acasa. Chiar daca ma intreba disperata ce se intampla i-am spus doar sa ma lase in pace, sa ma gandesc.
Nu , nu.! Nu vroiam sa renunt la Syo, dar il iubeam il iubesc si-l voi iubi mereu cu toata fiinta mea. Am iesit afara pe banca si m-am intins. Ce frumos se vedea cerul.! Am intins mana sperand sa il ating , macar pentru UN MOMENT. Ce copil tampit.! Ce vise. Sa cred ca poate cineva ma va iubi si pe mine. Ce vise tampite!!!Am spus aproape tipand. 
-Nu cred ca ai vise tampite ...spuse cineva din spate.
-Orice ai fi,pleaca. Nu ma cunosti.
-Ba te cunosc mai bine decat crezi. Usor usor s-a apropiat de mine. Era Syo.
-Ce mai vrei ? Am spus suparata.
-Pai se intampla.....Ce sa vezi, stateam aseara si am constatat cu stupoare ca nu pot trai fara tine. 
-Auzi daca ai chef de glume, eu nu am.
-Ai ramas la fel de copilaroasa. Te iubesc. Imi pare rau. Vino inapoi la scoala. Te vreau cu mine, langa mine, macar pentru un moment.                                                                                                       -Si eu te iubesc. Dar, credeam ca ......                                                                                                        -Nu mai crede atatea. S-a apropiat usor de mine. M-a luat de mana si m-a sarutat. Ce dor imi era de el. De buzele calde , parufumul lui, de el. M-a luat in brate. Ce moment de vis... M-am intors a doua zi inapoi la scoala. Toata lumea se minuna pentru ca mergeam langa Syo. El se amuza pe tema acestui lucru.In timp ce ne plimbam prin scoala, am dat peste Kaoru.                                          -Da ce faci Haruka, ma inseli? Mi-a spus pe un ton ironic.                                                                    -Nu te mai lua de ea sau iti sparg fata. I-a spus Syo nervos.                                                                   -Lasa-l in pace Syo. Nu merita. Am plecat iar la putin timp m-am despartit de Syo. Ma indreptam spre camera, cand cineva ma prinde de mana....  

6 comentarii:

  1. Sunt sigura ca e Kaoru. :x
    E frumos acest capitol.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa fie Kaoru... imi cam pare rau pentru el :)) ... Oare ce va alege "norocoasa" Haruka ?? :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce ziceti toti ca e Kaoru:)))? Poate nu e el.....=)).
      Norocoasa de Haruka, saraca de atata noroc va pati ceva in urmatorul capitol.=)))

      Ștergere
  3. Mmhh..Daca spui ca poate nu e el..ma gandesc la Ren...:-?..Ma rog..astept next k is curioasa:*.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite in sfarsit cineva care nu crede ca e Kaoru.
    Sunt mandra de tine Andreea.:D

    RăspundețiȘtergere